Vanliga frågor
Vem är kursen för?
Kursen är gjord för dig som driver en verksamhet och vill lära dig mer om hur du kan använda sociala medier för att bland annat öka varumärkeskännedom, öka försäljningen och bygga en relation till din målgrupp.
Vad händer om jag inte har tid att slutföra kursen på en gång?
Du har tillgång till kursen så länge kursen är aktiv, minst ett år efter ditt köp.
Jag vill ha personlig handledning i eller utanför kursen.
Jag erbjuder personlig coaching där jag kommer till ditt företag eller där vi sätter oss på ett företagscafé där vi tillsammans går igenom och jobbar med era sociala medier. Ta en titt under personlig coaching eller hör av dig om du har några frågor.
Behöver jag några förkunskaper?
Det är bra om du har ett konto på de sociala medier du vill använda och vet hur man postar på dem, men i övrigt går vi igenom allt från grunden. Tanken är att du efter avslutad kurs ska känna dig trygg i ditt arbete med sociala medier.
Jag har frågor om en lektion i kursen,
vart vänder jag mig?
I första hand rekommenderar jag att ställa frågan i Facebookgruppen där jag svarar så fort jag kan. Där kan du även få input på dina frågor från andra kursdeltagare.
Vill du inte posta i Facebookgruppen går det bra att använda kontaktformuläret här nedan eller skicka ett mail.
Betalinformation
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Alla köp görs via Klarna och du kan betala med Visakort, MasterCard, banköverföring och faktura.
Sparar ni mina kortuppgifter?
Nej, inga betaluppgifter sparas efter genomfört köp.
Kan jag dela upp betalningen?
Ja, det går bra att dela upp köpet med Klarna i upp till 36 månader.
Ordrar och återköp
Hur köper jag en kurs?
Gå till kurser i menyn längst upp på sidan och navigera dig till den kurs som du vill köpa. Klicka på köp och slutför betalningen och kursen är din!
Vad händer när jag köpt en kurs?
När betalningen för kursen har gått igenom skapas ett konto med de uppgifterna du angav vid utcheckningen. Ett mail skickas till dig med ett lösenord. Du kan sedan logga in på din profil via “Logga in” i menyn. Gå till profil > Kurser för att komma till kursen.
Vad händer om jag inte är nöjd?
Om du inte känner att du fått vad du förväntat dig av kursen kan du göra en reklamation senast 90 dagar efter att du köpt kursen. För att reklamationen ska godkännas behöver du ha gjort alla uppgifter till kursen och skicka in dem tillsammans med en skriftlig förklaring till varför du inte är nöjd med kursen till reklamation (a) socialmediaschool.se. Alla återköp behandlas inom 30 dagar.
Investera i dig själv
Kontakt
info (a) socialmeidaschool.se
Prästgårdsängen 13
137 42 Västerhaninge
Investera i dig själv
Kontakt
info (a) socialmeidaschool.se
Prästgårdsängen 13
137 42 Västerhaninge